امین بانی ویکی پدیا / خواننده قسمت چهاردهم شهرزاد

۰

بیوگرافی امین بانی / امین بانی ویکی پدیا
خواننده قسمت چهاردهم شهرزاد کیست ؟
زندگی نامه و فعالیت های موسیقی امین بانی خواننده جدید سریال شهرزاد
امین بانی

خواننده خوش صدای شهرزاد که در قسمت چهاردهم سریال شهرزاد کشف شد کیست ؟

بیوگرافی امین بانی

امین بانی متولد ۱۶ دی ماه ۱۳۶۲ در اصفهان، خواننده است . وی از سن هفت سالگی علاقه خود را به موسیقی و اهل آن ابراز کرد، با یک کلیپ کوتاهی که با گوشی موبایل در باغی از وی ظبط شده بود به شهرت چهره رسید ولی کسی نام او را تا مدتها نمی دانست .

 

امین بانی کیست,امین بانی ویکی پدیا,امین بانی و بهنام بانی,امین بانی و همسرش 

 

نسبت با استاد کریم سماوى

امین بانی خواهر زاده مرحوم استاد کریم سماوى از خوانندگان قدیمی ایرانی می باشد که صدای دلنشین وی باعث ورود امین به صورت خود جوش و بدون آموزش به مسیر خوانندگی وارد شود . او صدای زیبای خود را ارثی می داند .

 

شروع مبتدی

با چند ساز به طور خود آموز (گوشى) آشنا هستم که از جمله سازهاى مورد علاقه ام گیتار و پیانو میباشد، خواندن را از شش سالگى بعلت تشویق خانواده و اطرافیان شروع کردم ولى تا کنون هیچ آموزشى ندیده ام .

 

شروع حرفه ای و تیتراژ تلویزیون

فعالیت جدى خود را با دوست عزیزم آقاى احسان جعفرى شروع کردم که ایشان به مانند برادر، مدیریت تمام فعالیت من را در دست و حمایت میکردند تا اینکه در سال ٩٣ با استاد علیرضا افکارى آشنا شدم که مدیریت بخش هنرى را ایشان به عهده گرفتند

 

بیماری امین بانی ,امین بانی اهل کجاست,زندگینامه امین بانی

 

تا کنون دو کار به کمک این عزیز و کادر مورد نظرشان فراهم کردیم که بدین طریق موزیک اول به اسم پائیز و موزیک دوم به نام ثانیه ها منتشر شد،در ضمن موزیک ثانیه به تیتراژ مسابقه ثانیه ها با اجرای داریوش کاردان که در شبکه دوم سیما پخش میشد تعلق گرفت.

 

بیماری امین بانی و تفاوت چهره

اغلب بیشتر مردم فکر میکنند امین بانی افغانستانی است اما این تفاوت چهره بیشتر بدلیل بیماری مادرزادی وی است، او مبتلا به بیماری کم خونی تالاسمی ماژور است در این بیماری بدن دچار کمبود شدید پروتئین بتا در هموگلوبین منجر به یک کم خونی تهدید کننده حیات می‌شود و فرد به انتقال خون منظم و مراقبت‌ های طبی فراوانی نیازمند می‌ شود.انتقال خون مکرر در طول عمر منجر به تجمع بیش از حد آهن می‌ شود که باید توسط تجویز عوامل Chelator کمک کننده در دفع جهت جلوگیری از مرگ و نارسایی ارگان‌ ها درمان شوند.

 

مدتی شایعه سرطان و فوت وی رسانه ای شده بود که صحت ندارد

 

علت عدم ارائه آلبوم

وی علت عدم حضور جدی خود و ارائه آلبوم را وجود افراد قدرتمند و مافیا در این حوضه را می داند که با ارئه قراردادهای سنگین و سخت امکان حضور وی را ناممکن ساخته اند، او در جایی خود را بی سیاست و بی سر زبون معرفی می کنم که باعث شد نتونه حرف بزنه و حق خود را از این هنر بگیرد.

 

خانواده

امین بانی در یک خانواده ۵ نفری بدنیا آمد، یک خواهر متولد سال ۶۱ و یک برادر متولد سال ۵۲ است، او همواره از همایت خانواده صحبت می کند و می گوید هنوز که هنوزه وقتی میخونم مادرم گریه می کند.وی جدیدا بعنوان ملودی ساز در آلبوم و تک آهنگ خوانندگان تازه کار فعالیت می کند

 

1 خرداد 1397
لینک کوتاه

اشتراک گذاری مطلب

نظر خود را بنویسید

دانلود آهنگ جدید