دانلود آهنگ لاو استوری با ویولن mp3 صوتی بی کلام

۰

دانلود آهنگ بی کلام لاو استوری با ویولن

دانلود آهنگ بی کلام شاد ادوین مارتن بنام لاو استوری با کیفیت بالا

دانلود آهنگ بی کلام لاو استوری با ویولن

دانلود آهنگ بی کلام لاو استوری با ویولن mp3 صوتی

( دانلود اهنگ جدید ادوین مارتن با کیفیت بالا و لینک مستقیم)

دانلود آهنگ بی کلام لاو استوری با ویولن

دانلود آهنگ بی کلام لاو استوری با ویولن / ادوین مارتن، ویولونیست و آهنگساز مشهور اوکراینی در هفدهم فبریه سال ۱۹۷۴ در شهر Tiszaújlak در کشور اوکراین به دنیا آمد و دارای اصلیتی مجارستانی است. به مارتن ویولونیست پاتیناژر ها می گویند. به این خاطر که مشهورترین پاتیناژرهای جهان از موسیقی وی به عنوان Background Music برای کار خود استفاده می کنند.

 

اولین کنسرت ادوین

او اولین کنسرت مهم زندگی اش را در سن دوازده سالگی با ارکستر سمفونی مسکو اجرا کرد. مارتن در سن هفده سالگی هنرجوی آکادمی موسیقی فرانس لیست بوداپست شد و زیر نظر آهنگساز مشهور مجاری یعنی: Géza Kapás مشغول به تحصیل شد. وی در همان دوران در مستر کلاس های Ruggiero Ricci شرکت کرد و در همان زمان جایزه ی بهترین شرکت کننده را ازآن خود کرد.

 

دانلود آهنگ بی کلام لاو استوری با ویولن

مارتن در اکثر ارکسترهای مشهور مجارستان به اجرا پرداخته و در کشورهای مختلفی چون اتریش،ایتالیا،آلمان و سوییس کنسرت اجرا کرده است.وی همچنین در ماه می سال ۱۹۹۴ توسط فستیوال موسیقی کلرادو برای اجرای کنسرت با Rohan de Silva دعوت شد. وی در نیویورک نیز به عنوان هنرجوی ممتاز شناخته شد و به دنبال آن به مدرسه موسیقی Juilliard School از بزرگترین مدارس موسیقی جهان راه یافت که همین امر، نقطه ی عطفی در شیوه ی آهنگسازی و نوازندگی او پدید آورد.

 

 آهنگ بی کلام لاو استوری

ادوین با وجود کلاسهای پیشرفته و فشرده ی موسیقی، کنسرتهای خود را قطع نکرد و برای اجرای کنسرت در بزرگترین ارکستر سمفونیک های جهان ، از جمله ارکستر سمفونیکهای برلین و وین به بیش از ۳۰ کشور جهان سفر کرد. اما مارتن در درون خود به دنبال یک تحول بنیادین در شیوه ی آهنگسازی و نوازندگی بود.

برای دانلود آهنگ های ادوین مارتن کلیک کنید

Previous track button
Large toggle button
Next track button
ادوین مارتن - لاو استوری با ویولن
00:00 / 00:00
16 مهر 1397
لینک کوتاه

اشتراک گذاری مطلب

نظر خود را بنویسید

دانلود آهنگ جدید