دانلود برنامه گلهای رنگارنگ

۰

دانلود برنامه گلهای رنگارنگ

 

دانلود برنامه گلهای رنگارنگ با کیفیت مطلوب و بالا – به هیچ عنوان به دنبال کیفیت های ۳۲۰ و یا بالاتر از این مجوعه نباشید. برخی از برنامه ها از صفحات گرامافون ضبط و به بصورت فایل صوتی با فرمت های مختلف از جمله wav و mp3 تبدیل شده اند.

 

ایران موزیک در اینجا تمامی برنامه های موجود از گلهای رنگانک را بصورت فول آلبوم با پخش آنلاین قرار داده ایم امیدوارم لذت ببرید. در صورتی هریک از برنامه مشکل در دانلود و یا پخش دارند از طریق نظرات در انتهای همین مطلب ما را درجریان بگذارید.

 

گل‌های رنگارنگ مجموعه‌ای است از برنامه‌ی رادیو گل‌ها که به ابتکار داوود پیرنیا شروع به فعالیت کرد. حدود ۴۸۲ شماره در این برنامه ضبط و پخش شد (چون از شماره ۱۰۰ شروع میشود و آخرین برنامه شماره ۵۸۱ است). البته چندین شماره نسخه‌های ب و ث داشتند که آنها را هم قرار دادیم. ۸ اجرا هم گل‌های رنگارنگ مخصوص هستند که آنها را در ابتدا قرار دادیم.

 

هر یک از این مجموعه‌ها شامل آثار برگزیدهٔ شاعران کهن و معاصر زبان پارسی. و دکلمهٔ شعر در آن‌ها با موسیقی و اجرای آهنگ و تفسیر جامع و کامل استادانِ فن همراه بود.  و دکلمه کنندگانِ بنام و وارد به فن دکلمهٔ اشعار در آن حضور داشتند. همچنین موسیقی کهن و بومی ایرانی نیز در این مجموعه‌ها به چشم می‌خورد.

 

پس از کناره‌گیری پیرنیا از رادیو سال ۱۳۴۶ در سال ۱۳۵۱ برنامه دیگری با نام گل‌های تازه با مدیریت هوشنگ ابتهاج پخش شد. سال ۱۳۵۴ برنامه‌ی گلچین هفته با هدف پرداختن به آثار تازه‌ی تولید رادیو زیر نظر ابتهاج از رادیو پخش شد.

 

دانلود برنامه گلهای رنگارنگ یکجا بصورت فول آلبوم

 

برای دانلود برنامه گلهای رنگارنگ بر روی دکمه ۱۲۸ و یا برای پخش آنلاین بر روی اسم برنامه کلیک کنید. (برای پدران و ماردان خود دانلود)

 

در حال آپدیت و بارگزاری هستیم…. بزودی تکمیل خواهد شد

Previous track button
Large toggle button
Next track button
انتخاب قطعه
00:00 / 00:00
28 اسفند 1402
لینک کوتاه

اشتراک گذاری مطلب

نظر خود را بنویسید

دانلود آهنگ جدید